Öffnungszeiten der Läden in London am Wochenende?

1 Antwort

Samstag auf jeden Fall. Meist von 9-18 Uhr. Märkte etc. sind auch mal gerne am Sonnatg geöffnet, genauso wie Supermärkte. Klamottenläden aber nicht!

Generally open between 9.00 - 17.30 [18.00] Monday to Saturday.

In Knightsbridge (ie Brompton Road area) some shops and department stores are open until 19.00 on Wednesdays; and in the West End (ie Oxford Street area) some shops are open until 19.00 on Thursdays. Some general grocery stores now have late opening up to 22.00 Monday to Saturday, and 10.00 - 16.00 on Sunday. Many petrol/gas stations are open 24 hours a day; some also sell groceries.

Quelle: http://www.london-guides.co.uk/pages.php?id=b0101010